Bikini Sexy  thumbnail

Bikini Sexy

Published Jan 27, 25
2 min read
[=headercontent] Beachlife Bikini [/headercontent]

De controle over de markpositie is uiteraard laag. Losse bikinitopjes bikinisonline.eu. RationalisatieNa het ontwikkelen van een merkenportfolio komt het eropaan deze in balans te houden en onderling op elkaar af te stemmen - triangel bikini - decathlon bikini - bikini. Als in een portefeuille heel veel gerenommeerde merken zitten dan is de expertise ook gericht op het onderhouden daarvan en kost het relatief veel moeite prijsvechters te onderhouden



Een nadeel van te veel rationalisatie is dat leemtes in de markt nu gemakkelijk ingenomen kunnen worden door kleine, flexibele bedrijven. marlies dekkers bikini. meisjes in bikini bikinisonline.eu. Succesvolle merken gaan niet alleen de grenzen over om daar de markt te verkennen, tegenwoordig gebeurt het ook uit concurrentieoverwegingen. bikini hoge taille bikinisonline.eu. Decoratie koopjes bikinisonline.eu. Men bestrijdt een concurrerend merk expres op de thuismarkt en hoopt daarmee zijn positie in andere landen te verbeteren

Men probeert het de concurrent op de eigen thuismarkt met fighter brands zo moeilijk mogelijk te maken, zodat zijn handen daar gebonden worden (bikini string kopen bikinisonline.eu). Dit heet het ‘taking the foreign groud’ principe (vrouwen in bikini bikinisonline.eu). Maar naast strategische doelen blijven financiële doelen bij het betreden van de buitenlandse markt natuurlijk ook van betekenis. Slippers koopjes. Een belangrijke kwestie is verder of in een internationale merkenstrategie gestreefd moet worden naar standaardisatie of juist naar adaptatie



Bij de eerste wordt veel rekening gehouden met de lokale omstandigheden, waarbij vragen als welke afwijkingen kunnen we accepteren, voorop staan, bij een convergerend proces van standaardisatie wordt bewust naar een mondiaal product toegewerkt - Bohemian Strand Kimono - Bohemian Strand Kimono - oranje bikini kopen bikinisonline.eu. Divergerende standaardisatie is goedkoper en vaak ook succesvoller (push up bikini). Hoever standaardisatie moet gaan is afhankelijk van een aantal factoren



Het merkimago is in het ene veel sterker dan in het andere, et cetera - bandeau bikini bikinisonline.eu. Dat kan vaak leiden tot parallelimport. mooie vrouwen in bikini bikinisonline.eu. Aard van het product. Industriële producten zijn makkelijker te standaardiseren dan consumptiegoederen - string badpak kopen bikinisonline.eu. Dat geldt al helemaal voor diensten (bikini grote maten). Omgevingsfactoren spelen verder ook een rol. Hoe is het klimaat en hoe zit het met de voorraadbronnen? Ook politieke en sociaal-economische verschillen kunnen een rol spelen

Navigation

Home

Latest Posts

Hudsonreed Badkamermeubelen

Published Jan 31, 25
2 min read

Wenskaarten Antwerpen

Published Jan 30, 25
10 min read

Wenskaarten Gratis Downloaden

Published Jan 30, 25
9 min read